Isu Nik Abduh



Perkara berbangkit yg sy nyatakan beberapa hari ini adalah isu Nik Abduh mengaku mengambil sejumlah wang daripada UMNO. Ia tiada kena mengena dengan isu 90j dan kes saman PAS/TGHH vs Sarawak Report.

Walaubagaimanapun, ramai mereka yg sengaja mengalih isu seolah untuk lebih merosakkan PAS dengan mengaitkan isi 90juta itu.

Mereka ini berpaut pada isu 90j, seolah apa yg sy sebutkan adalah isu 90juta.

Mereka ini terdiri dari mereka yg mengaku berjuang parti namun sengaja mengolah isu untuk memperlihatkan saya adalah penyambung fitnah Sarawak Report.

Mereka spt bersama dgn SR dalam merosakkan nama Presiden bagi menyembunyikan kejahatan mereka sebenar.

Lihat shj macai2 mereka berhujah, update posting di FB sama shj pattern. adakah ini kebetulan? Jawapannya tidak, mereka terpaksa melindungi beberpa pimpinan yg telah mengambil duit Umno.

Disini saya tegaskan kembali, isu Sarawak Report 90j adalah tiada kaitan dengan isu yg sy bangkitkan iaitu NIK ABDUH MENGAKU AMBIL DUIT DARI UMNO.

Mereka kata saya perosak jamaah tapi saya katakan mereka lah perosak sebenarnya dgn berterusan mengajak ahli dn umum tertumpu kepada isu 90 juta yg diilhamkan oleh musuh PAS.

Mereka katakan saya agen musuh PAS tapi saya nk katakan mereka lah secara tidak sedar meletakkan PAS dlm keadaan yg sangat bahaya dgn mengakibatkan SR menulis artikel 90 juta.

Mereka katakan saya tidak punya akhlak dan adab berjamaah tapi saya katakan mereka lah yg bersikap spt Quraisy melakukan kekerasan kpd saya yg cuba mendedahkan dn menasihat agar jauhi kemungkaran.

Mereka katakan saya lari dari perjuangan dan pengorbanan tapi saya nk katakan saya berjuang dn berkorban bukan dgn hanya gimik dan kata2 tetapi dgn darah saya yg tumpah ke bumi angkara kerja gila kumpulan kamu membelasah.

-Musafir Hamba-
6/2/2019
Share on Google Plus

About Editor Akhbar Rakyat

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Catat Ulasan