Ke sana dia menyamun, Kesini pun dia menyamun.

Apa anda fikir terhadap surat ini? Kebodohan atau kerakusan dan kekal menyamun apa yang ada? Sehingga BoD agensi bawah Kementerian dia pun, minta anak dia di lantik.

2. Hello Azam Baki dan Mahyuddin Yasin. Ini nama menyalah gunakan kuasa. Dan ada unsur berkepentingan menyalah Akta SPRM. Soal jadi atau tidak jadi, soal kedua. Niat sudah ada. Kan kita ada Artikel 8 Perlembagaan Persekutuan.

3. Maka kepentingan ekonomi, peluang hanya beredar di kalangan mereka.

4. Ada masa ke anda mahu undi Barisan Nasional ? Atau ada masa anda mahu sakit kepala?

5. Memikirkan hal satu ekor Tim Menteri, masa dalam UMNO rembat beribu AP kereta. Di Parti Bersatu, pakai asset TUDM untuk berkempen politik?

6, Tim Menteri Pertahanan dari DAP pun tidak buat kelakuan macam ini.

7. Dan kini tulis surat kepada Menteri, minta anak dia jadi BoD.. lepas itu agaknya nak samun apa yang ada dalam syarikat itu.

8. Itu sebab Lebai PAS dan UMNO ber ia sangat minta PPBM masuk Muafakat Nasional.. Agak nak samun, nak rompak cara berjemaaah.

9. Isu ini akan menjadi topik hangat di PrK Slim. Jika mereka (pejuang) pandai menggunakan peluang menyibarkan surat ini.. Saya rasa berpusing pengundi atas pagar.

10. Menteri Pertahanan tidak boleh ber buat apa apa. Mungkin Mahyuddin Yasin sudah setuju. Macam dia setuju anak Setiausaha Politik Muhyiddin di dilantik sebagai Ahli Lembaga LKIM. Ada orang ambil kisah.

Kena tulis lah 'saya setuju'

Sang Kelembai
August
Kuala Lumpur.
Share on Google Plus

About Editor Akhbar Rakyat

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Catat Ulasan