Wakil rakyat mengkhianati amanah ini di pertengahan jalan dgn sekeping SD

Oleh Md Zulaimi Kazin

Hari ini kita mencapai kemenangan lagi bahkan kemenangan yg paling besar.

Kemenangan ini ibarat mcm kemenangan Perang Badar yg juga dibulan Ramadhan.

Bezanya, perang Badar kemenangan melalui jihad melalui perang hidup dan mati syahid tapi kemenangan kita melalui perang SD dgn cara jahat dan khianat amanah rakyat.

Tiada jiwa yg terkorban tapi kita perlu korbankan mandat rakyat.

MAKA

Hari ini dunia akan saksikan kejayaan kita dan di Padang Masyar juga dunia ini akan jadi saksi di depan mahkamah Allah pengkhianatan Amanah ini demi kuasa.

Wakil rakyat yg bertanding dan berjanji akan pertahankan mandat rakyat bila capai kemenangan tetapi mengkhianati amanah ini di pertengahan jalan dgn sekeping SD.

Apakah mereka mendapat persetujuan semua pengundi mereka utk mereka bertindak keluar dr parti yg membenarkan mereka bertanding utk menjatuhkan kerajaan yg dipilih ralyat semata2 dendam dan ketamakan yg tidak bertepi mereka?

Saya yakin mereka tidak minta pandamgan pengundi mereka.

Pas dan Umno tak khianati mandat rakyat, cuma mereka perlukan pengkhianat utk capai kemenangan dlm perang demokrasi ini.

SD digunakan dan dibenarkan dlm demokrasi ttp SD ini lebih kpd "Sesat Demokrasi" spt berzina bila mengandung terus kahwin nak tutup malu tetapi anak itu dipanggil anak tidak sah taraf.

Kita terima proses demokrasi ini dan melalui demokrasi juga kita sahkan balik kerajaan rakyat dalam PRU15 nanti.

 Kita selamatkan demokrasi yg bermaruah.
Share on Google Plus

About Editor Akhbar Rakyat

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Catat Ulasan